Searching...
Thursday, June 23, 2016
4:53 AM 0

Lelaki 47 Tahun Ini Gali Dan Bongkar Kubur Ibu Kandung Setelah 40 Hari Meninggal Dunia, Lihat Yang Terjadi Setelah Keranda Dibuka...Masyallah! Berdiri Bulu Roma Kami Tengok Hasilnya

Lelaki 47 Tahun Ini Gali Dan Bongkar Kubur Ibu Kandung Setelah 40 Hari Meninggal Dunia, Lihat Yang Terjadi Setelah Keranda Dibuka...Masyallah! Berdiri Bulu Roma Kami Tengok Hasilnya.





Wednesday, June 22, 2016
9:58 PM 0

Suami Durjana Berusia 69 Tahun Sanggup Melakukan Hubungan S#ks Dengan Pembantu Rumah Di Hadapan Isteri Yang Lumpuh!

Suami durjana berusia 69 tahun sanggup melakukan hubungan s#ks dengan pembantu rumah di hadapan isteri yang lumpuh!

Melampaunya.. masha allah.. apa perasaan isteri dia tengok suami dia buat macam ni sedangkan dia tengah lumpuh.


SUBANG JAYA - Pelakuan jijik seorang warga emas yang menjadikan pembantu rumahnya sebagai hamba seks berjaya dibongkar selepas polis menahan seorang lelaki berusia 69 tahun di rumahnya di USJ 2, di sini, Rabu lalu.

Lebih jijik lagi, suspek tergamak merakam adegan hubungan seks dilakukan bersama mangsa yang kemudian disimpan dalam kad memori miliknya.

Difahamkan, mangsa seorang wanita warga Indonesia berusia 25 tahun sudah bekerja dengan suspek sejak empat tahun lalu dan tinggal di rumah itu bersama isteri suspek yang lumpuh serta seorang lagi pembantu warga Indonesia.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Mohammad Azlin Sadari berkata, hasil maklumat dan risikan, pihaknya menahan suspek dan seorang anak perempuannya selepas dipercayai terbabit dengan kes memperdagangkan orang bagi tujuan eksploitasi.

Hasil siasatan seterusnya, anak perempuan suspek dibebaskan dengan jaminan polis bagaimanapun bapanya direman sehingga hari ini.

Seorang lagi pembantu rumah warga Indonesia yang didapati bekerja dengan suspek sejak Ogos tahun 2012 ditahan kerana didapati tidak mempunyai dokumen perjalanan diri sah.

Beliau berkata, mangsa pernah menerima wang gaji sebanyak RM5,000 daripada suspek yang dihantar ke negara asalnya sekali sepanjang empat tahun bekerja.

“Mangsa dipercayai dijadikan hamba seks sejak empat tahun lalu, dia dihantar ke Kedutaan Indonesia sebelum ke rumah perlindungan saksi di Johor Bahru untuk tindakan selanjutnya,” katanya ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya, petang tadi.

Mohammad Azlin berkata, polis merampas cakera keras, tujuh kad memori dan dua cakera padat (CD) yang dipercayai mengandungi rakaman seks suspek bersama mangsa.

“Barang kes dihantar ke Jabatan Forensik di Cheras untuk siasatan isi kandungan dan kertas siasatan akan disiapkan dalam tempoh terdekat," katanya kes disiasat bawah Seksyen 13 Akta Anti Pemerdagangan Orang (ATIP) 2007.

Sumber: viralberita

8:53 PM 0

Masih ingat gadis peminta sedekah paling cantik di Kuala Lumpur yang jadi viral tahun lalu, lihat 5 foto apa terjadi kepada selepas 6 bulan amat mengejutkan

Masih ingat gadis peminta sedekah paling cantik di Kuala Lumpur yang jadi viral tahun lalu, lihat 5 foto apa terjadi kepada selepas 6 bulan amat mengejutkan.


Satu gambar peminta sedekah telah tersebar di laman sosial. gambar ini menjadi viral kerana peminta sedekah itu kelihatan amat cantik.





Setelah diamati wajah gadis itu, peminta sedekah ini sebenarnya ialah Anzalna Nasir. Padanlah cantik sangat. Buat korang yang tak tahu lagi, peminta sedekah ini dah berkahwin Februari lalu.

Sumber: pedasssangat








6:17 PM 0

TERKINI: Awie Berlaku Jujur Dedahkan Tak Pernah Beri Nafkah Untuk Perbelanjaan Dua Anaknya

Menjawab dengan jujur pertanyaan peguam dalam perbicaraan tuntutan nafkah di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan semalam, penyanyi dan pelakon, Awie mengakui bahawa dia tidak pernah memberi wang untuk perbelanjaan dua anaknya yang kini di bawah jagaan bekas isteri, Rozana Misbun.


Bagaimanapun, menurut Awie, dia tidak memberikan wang kerana tidak melihat sendiri anaknya sejak dilarikan Rozana dua tahun lalu. Ditanya peguam adakah Awie mempunyai usaha untuk menjenguk anaknya yang berada di bawah jagaan Rozana, Awie berkata, dia tidak pernah pergi ke rumah tempat tinggal Rozana dan anak-anaknya.

Jelasnya, Awie mendakwa rumah yang dihuni mereka berpuaka dan ada banyak ‘syaitan’ maka dia tidak pergi ke sana menjenguk anak-anak. Selain itu, Awie menambah, dia tidak cuba pergi ke kediaman keluarga Rozana kerana keluarga Rozana tidak menyukainya dan pernah dimaki hamun seolah-olah tiada langsung kebaikan dalam dirinya.

“Saya tunggu hari demi hari, bicara demi bicara. Saya harap dapat jumpa anak-anak saya kembali,” katanya. Sementara itu, ketika disoal semula peguamnya Mohd Syafiq Norizan, Awie berkata, dia sentiasa bersedia membelikan barangan keperluan anaknya dengan membawa dua kanak-kanak tersebut keluar membeli-belah bersama.

Sumber: viralberita

2:19 PM 0

GILER!! Wajah SEBENAR Krisdayanti Tanpa Mekap TERSEBAR! Ramai Peminat Terkejut Beruk Tengok

Pasti ramai mengenali artis popular bernama Krisdayanti ini yang sentiasa tampil dengan make-up yang tebal di setiap pesembahannya.

Tapi mampukah anda mengenalinya jika tanpa make up?


Krisdayanti yang kelihatan berpeluh tidak memakai sebarang alat solek semasa bersukan. Ibu empat anak ini menunjukkan wajahnya yang sebenar tanpa make-up yang di muat naik di akaun Instagramnya.

Sumber: neraca11






2:03 PM 0

Niat Sebenar Nak Jual Sofa, Tapi Tanpa Sengaja Dia Terpost Gambar Buah Dadanya Yang Besar Dan Ketat

LAIN kali sebelum nak muat naik sesuatu di Internet, pastikan ianya tidak mendatangkan malu buat diri sendiri.

Itu yang terjadi kepada seorang wanita, Jessica O’Brien apabila dia tersilap memuat naik gambar sofa yang ingin dijual di sebuah laman web jual beli.


Di sebalik memuat naik gambar sofa, dia terhantar gambar lucah buah dadanya yang disimpan sebagai koleksi simpanan peribadi.

Dalam sekelip mata, wanita berasal dari Manchester, United Kingdom itu menjadi ‘popular’ di laman web berkenaan kerana ramai pembeli tertarik melihat gambar ‘barang jualannya’ itu.

JESSICA O’BRIEN

Menurut laporan The Sun, Jessica, 25, dipercayai memuat naik gambar tersebut menggunakan telefon pintarnya dan secara tidak sengaja telah memilih gambar payudara dan bukannya sofa putih yang ingin dijualnya.

Malu dengan insiden itu, seorang rakan Jessica menafikan dia sengaja ingin meraih perhatian netizen dengan tindakan itu.

“Ada sesetengah pihak beranggapan dia sengaja buat begitu untuk meraih publisiti agar sofanya terjual.

“Tetapi percayalah memang dia betul-betul tersilap muat naik gambar dan berasa sangat malu dengan kejadian itu,” kata rakan Jessica.

Gambar itu kemudiannya telah dipadamkan oleh pengendali laman jual beli tersebut.

Sumber: 0hhsem

12:56 PM 0

"SETELAH MERAIKAN HARI LAHIR KEKASIH"... Hafiz Dan Kekasihnya Syafiqah di Kecam Netizen

Setelah ramai orang memperkatakan dan bercerita, jadi saya telah lihat video Hafiz Mahamad meraikan hari lahir kekasih hatinya, Syafiqah Aina dengan limusin and what not, yang telah viral dan menjadi sebutan satu Malaysia.

Saya berasa sangat marah dan kecewa dengan atitud dan video tersebut. Saya tidak dapat lihat satu apa pun kebaikan daripada video tersebut, melainkan perkara-perkara negatif semata-mata.

Meraikan hari lahir tidak salah. Bahkan kalaulah seorang suami meraikan seorang isteri amat digalakkan. Namun seorang boyfriend meraikan seorang girlfriend tanpa ikatan nikah adalah haram.

Hukumnya berdosa.

Berdua-duaan lelaki dan perempuan bukan mahram dalam satu limusin (atau ruang tertutup) adalah haram. Dan berdua-duaan lelaki dan perempuan dalam limusin 'ditemani' seorang fotografer/cameraman langsung tidak sweet.

Walaupun si gadis bertudung dan berpakaian bertutup (saya tak nak komen berkenaan ketat atau nampak lengan bla bla bla), maruah seorang muslimah dicalar-balarkan dengan aksi bersentuhan bahkan berpegangan tangan secara sengaja dengan si lelaki yang kononnya gentleman. Haram dan berdosa. Langsung tidak lady-like, langsung tidak gentlemen, bahkan dayus semata-mata, penuh maksiat.


Saya bertambah kecewa kerana pasangan ini meraikan dan berbangga dengan dosa dan maksiat yang telah dilakukan, bahkan menyebar-luaskan dosa, maksiat dan keaiban ini kepada seluruh dunia untuk melihat dan menontonnya.

Cinta yang haram itu tetap haram. Selagi mana belum nikah, lelaki dan gadis ini adalah bukan mahram, dan haram berduaan, haram bersentuhan. Saya sebut sebegini sebab anda berdua adalah orang Islam. Muslim dan Muslimah. Ada faham?

Tiada alasan kita perlu bersangka baik si lelaki dan si gadis ini tidak reti agama. Si lelaki dan si gadis tahu 'agama' tetapi sengaja merendah-rendahkan martabat Islam dengan berkelakuan sebegitu.

Sekalipun mahu bercinta, janganlah jadi manusia yang jahil dan ignorant. Saya paling marah dan kecewa kerana maksiat ini dibangga-banggakan, disebar luaskan dan dilakukan dalam bulan Ramadhan yang mulia ini. Respek, Bro. Mana engkau punya sifat hormat?

Saya nasihatkan Hafiz dan Syafiqah, tarik baliklah video yang telah disebarkan dan bertaubatlah. Jika desperate, bernikahlah sesegera mungkin. Umur gadis 22 tahun sudah 'tua' untuk menikah. Atau si lelaki tidak boleh nak meminang dan akad nikah kerana belum bersunat?

Inilah masalah orang kita sekarang. Terikut sangat dengan budaya Barat, budaya sosial melampau, drama dan filem Melayu yang tidak menjaga ikhtilat bahkan melampaui batas, zina, rogol, sentuh sikit sentuh banyak tak mengapa, bla bla bla, menjadi normal dan kebiasaan, sehingga dosa dan maksiat dirasakan seperti 'pahala' dan populariti.

Hang ingat sweet buat gitu-gitu? KEPALA HOTAK HANG!

Kepada wartawan dan jurnalis pun, cerita-cerita macam ni tak payahlah nak tulis macam cerita syurga. Adoi!

Sumber asal: pucukpaku7