Searching...
Sunday, June 14, 2015
12:55 AM 0

17 Tanda perempuan dicintai Jin lelaki


  1. Anda akan bersikap layaknya seorang wanita (jika lelaki dicintai oleh Jin wanita atau sebaliknya) seperti sangat emosional, pemarah, mudah merajuk, sangat pemalu, mudah panik atau gelisah, putus asa dan sebagainya.
  2. Anda sangat suka menyendiri, tidak nyaman berada di tempat ramai, apalagi kalau menjadi pusat perhatian.
  3. Anda suka melamun dan berkhayal membayangkan hal-hal romantis.
  4. Anda suka bersendirian jalan malam.
  5. Anda suka duduk melamun dibawah cahaya bulan purnama.
  6. Anda sering merasa gembira, sedih, sayu, atau rindu, pada seseorang yang anda sendiri tak tahu pada siapa.
  7. Anda mudah jatuh hati atau jatuh cinta.
  8. Anda mungkin selalu didatangi perempuan/lelaki yang anda kenal atau tidak, perempuan/lelaki yang sama atau berganti-ganti pada saat mulai terlelap atau ditengah malam dalam keadaan antara tidur dan tidak.
  9. Anda mungkin sering bermimpi didatangi dan berasmara dengan perempuan/lelaki. Dan kalau anda sampai melakukan hubungan sex dengannya maka ini sangat bahaya, karena mimpi pada anda, tapi alam nyata baginya, ia mungkin ketagihan atau menjadi sangat sayang, dan akan terus menjaga anda dengan ketat. Akan menjadi lebih berat, bila anda ada anak dengannya di alam jin itu, anda mungkin melihat anak itu dalam mimpi anda, Wallahua’lam (Resikonya kalau dipisahkan mungkin akan sakit, atau jadi gila, atau mungkin melakukan sesuatu yang di luar dugaan karena dirasuk oleh perasaan jin itu sendiri.). Pada gangguan yang lebih berat, jin itu menjelma di hadapan anda seperti manusia, maka anda merasakan berhubungan dengannya itu adalah di alam nyata.
  10. Biasanya pada tahap gangguan kuat peringkat ini, sesorang itu senantiasa menyendiri atau mengasingkan diri agar dapat bersama dengan ‘kekasihnya’ itu dan selalu bercakap sendirian sedangkan pada pandangannya ada temannya.
  11. Anda mungkin bangun pagi dan terasa seperti ada orang menemani anda tidur semalaman. 
  12. Anda mungkin bangun pagi dan merasa melakukan hubungan badan semalam, walaupun anda mungkin tidur seorang diri.
  13. Pada wajah anda ada cahaya lembut, yaitu suatu aura dari makhluk halus itu dan mungkin menjadi pelembut hati orang yang memandang anda, seperti mereka itu sedang memandang seorang wanita cantik/pria tampan yang penuh kelembutan.
  14. Anda mungkin selalu merasa seperti ada orang yang selalu mengikuti anda ke mana-mana.
  15. Orang lain mungkin melihat bayangan hitam atau wanita yang selalu menemani anda.
  16. Kalau anda dicintai jin yang pencemburu, maka ia akan menghalangi anda untuk menikah. Kalaupun menikah akan selalu cekcok.
  17. Nafsu birahi anda memuncak tanpa sebab yang jelas.
Demikian sedikit pertanda Jika seorang Manusia dicintai oleh Jin.


0 comments:

Post a Comment