Searching...
Sunday, July 12, 2015
8:49 AM 0

Kupasan 1 : Jin asyik merogol perempuan cantik hingga mengandung

foto sekadar hiasan

Ada yang bertanya saya tentang jin asyik merogol manusia. 'Jin asyik' nie satu nama untuk jenis jin yang kononnya jatuh cinta pada manusia dan merogol manusia. Maaf kalau saya cakap, memang laknatlah kepada jin nie. Saya akan bercerita berdasarkan ilmu dan pengalaman tak seberapa saya nie.

Q& A
Boleh kah jin merogol manusia?
Jawapannya ialah boleh.

Bagaimana jin merogol manusia?
Jawapannya ada dalam tidur, ada separa sedar dan ada dirogol sewaktu jaga
.
Kalau dirogol / bersetubuh bolehkan manusia atau jin mengandung?
Jawapannya ialah boleh. Jin perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak jika merogol manusia lelaki dan manusia perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak ( bunian) jika dirogol jin.

Bolehkan Jin meliwat manusia?
Jawapannya ialah boleh. Ada kes yang berlaku manusia lelaki dirogol jin betina dan diliwat jin jantan berselang seli.

Bolehkan seseorang perempuan yang dirogol jin hilang dara?
Jawapannya ialah besar kemungkinannya. Apa yang berlaku dikebanyakkan kes ialah tangan mangsa digunakan jin untuk dimasukkan kedalam kemaluan. Ada juga kes simangsa dapat rasa kemasukan kemaluan jin secara fizikal kedalam kemalaun dimangsa. Mudah cakap boleh hilang dara.

Adakah berpakaian seksi, terselak, seluar pendek atau tidak memakai pakaian dalam menyebabkan jin tertarik kepada manusia seterusnya menyebabkan manusia dirogol?
Jawapannya ialah tidak. Tiada kaitan pun sebenarnya pemakaian mangsa rogol jin dengan kes kena rogol dengan jin. Banyak ustaz ustaz diluar yang mengajar sebegini. sebenarnya mangsa rogol manusia kebanyakkannya dan hampir kesemuanya dirogol oleh jin kepunyaan sendiri(saka atau ambilan ilmu). Bukan oleh jin luar atau jin kepunyaan orang lain seperti sihir. bukan juga jin yang terserempak dengan anda dimana mana pun.

Apakah Simptom seseorang yang kena rogol dengan jin / bunian?
Jawapannya ialah banyak simptom yang ada. Antara simptom yang jelas dan amat ketara adalah seperti berikut:-
  1. bermimpi dalam tidur atau separa tidur melakukan hubungan seks dengan sesuatu atau seseorang dan perasaan mimpi itu amat real.
  2. dirogol secara sedar dan mangsa boleh merasakan sentuhan dan hubungan kelamin dengan jin/ bunian tersebut.
  3. Mimpi. iaitu mimpi berkahwin dengan seseorang dan mempunyai bayi dan menjaga bayi tersebut. Perasaan sayang yang macam real pada pasangan yg macam kenal tu dan juga bayi itu.
  4. banyak lagi simptom seperti pertanyaan dan komen seperti dibawah.
Bagaimana nak mengatasi masalah nie? Caranya ialah mencari punca dari mana datangnya jin ini. Cari punca dan selesaikan punca. Jika punca nya dikenalpasti, maka jin ini akan dihapuskan dari akar umbi nya.

Sebenarnya cerita dan kisah jin jatuh cinta kpd manusia nie sebenarnya rekaan jin semata-mata dan karut. Mereka jatuh cinta kat manusia? mengarut. Manusia adalah sebaik-baik kejadian ciptaan Allah. Sebenarnya mereka amat iri hati kepada manusia dan disamping itu memang tertarik kepada manusia. Manusia nie amat cantik berbanding kejadian mereka. Bukan setakat perempuan aje kene rogol dengan jin lelaki pun ada jugak. Ada yang dirogol dan diliwat jin berselang seli pun.

Sebenarnya kepada sesiapa yang menghadapi masalah ini, jangan risau. Anda boleh ajar jin yang merogol anda, isteri anda or awek or tunang anda pun. Ajar melalui belasah dan pukul mereka sampai mati or bunuh sahaja jika mereka enggan meninggalkan mangsa. Nak belasah jin nie bukanlah sukar pun, senang aje kalau tahu cara dan ada ilmu. Kepada sesiapa yang menghadapi masalah serius seperti ini, silalah jumpa ustaz mail sendiri. Dia akan ajar mcm mana nak belasah or pukul jin tak guna nie.

Melalui pengalaman saya, kebanyakkannya manusia dirogol jika ilmu bathil dan jin itu dimana jin itu berasal dari ilmu bathil kepunyaan diri sendiri. Ada sebahagian kecil dirogol jin yang menumpang or menyerang dari luar. Sebagai contoh jika anda mempunyai saka hantu raya, itu adalah kategori kepunyaan sendiri. Kalau jenis kepunyaan sendiri nie, kekuatan jin tersebut keatas anda yang bermasalah lebih kuat berbanding dari jenis serangan or tumpang. Kebanyakkan kes orang dirogol 'jin asyik' nie adalah dari jenis ilmu bathil ambilan. Saka adalah satu contoh ilmu bathil ambilan or warisi.

Cara nak menghapuskan jin asyik memang ada. InsyaAllah. Bagi saya kematian sahaja layak bagi jin yang kurang ajar seperti ini. Kalau manusia senang, kita belasah dan kita penjara. Dalam hal jin nie, cuma ada belasah dan bunuh aje. penjara itu terpulang kepada tingkat ilmu dan kemahiran kita. Penjara or ikat boleh digunakan untuk sementara sahaja sebenarnya.

Saya ada kenal satu pasangan dimana isterinya nie memang dipakai (dirogol) bunian sejak dari muda. Sya telah menawarkan bantuan tetapi nampaknya bunian itu telah menguasi sepenuhnya si isteri ini dan juga suami pasangan ini. mereka menolak dengan berkata cukuplah sekadar bergantung kepada Allah. Jawapan itu sebenarnya datang dari bunian yang menguasinya perempuan. Kita perlu usaha disebabkan Allah memberikan kita nyawa tenaga kuasa dan kepandaian. Allah dah kurniakan kita segalanya, kita perlu usaha dan kemudian kita bertawakal kepadaNya.


0 comments:

Post a Comment