Searching...
Sunday, June 5, 2016
2:09 AM 0

Waktu Pagi Kerja Cikgu Tapi Malam Pelayan Kelab Malam, Namun Wanita Cantik Ini Akhirnya Lemas Di Tubuh Budak Lelaki 13 Tahun Hingga Hamil Janin 2 Bulan

Lagi kes hubungan sulit antara guru dan pelajar didedahkan, sebelum ni seorang guru dan pelajarnya kantoi melakukan hubungan seks di kawasan perkuburan.. Kali ni, seorang guru sekolah menengah rendah berusia 24 tahun di Texas, Amerika Syarikat (AS), didakwa menjalin hubungan sulit dengan pelajarnya yang berusia 13 tahun hingga hamil..

Dasyat betoi lah guru tu yer, budak mentah tu pun menjadi pilihannya untuk melampiaskan nafsu noh! Guru berkenaan yang dikenali Alexandra Vera, 24 bagaimanapun telah menyerah diri kepada polis dan didakwa atas kesalahan melakukan penderaan seksual ke atas pelajarnya tu..

Kalau diikutkan dengan undang-undang Texas, melakukan hubungan seks dengan individu berusia bawah 17 tahun adalah satu kesalahan merogol bawah umur.. Melainkan kedua-duanya mempunyai jarak usia tidak kurang dari tiga tahun di antara satu sama lain.


Berdasarkan keterangan Alexandra, dia dan pelajarnya tu mula menjalinkan hubungan seks sejak bulan September lagi.. Patutlah dah mengandung sekarang ni noh, rupanya dah lama terjalin hubungan tu..

Dia mengatakan pelajar tu seorang yang nakal dan mengayat dia dulu, walaupun dia pernah minta budak tu berhenti melakukannya.. Tapi akhirnya dia sendiri jatuh ke dalam ‘jerat’ budak tu hingga hamil..

Macam mana budak tu tak menggatal dengan dia, dia seorang guru yang memiliki bentuk badan yang mantop dan seksi pulak tu! Alexandra mengatakan mak bapak pelajar terbabit tu pun mengetahui pasal hubungan dorang dan yang tak boleh blah lagi bila dorang ‘memberikan’ sokongan..

Biar betul dorang tak kisah?? ‘Sportingnya’ mak bapak pelajar tu yer?? Dorang tak kisah kalau anak dorang menjalinkan hubungan dengan wanita yang jauh lebih tua dari anak dorang noh..

Tapi Miss rasa hubungan dorang yang terjalin tu hanya berlandaskan pada nafsu jer semata-mata, korang tak rasa macam tu ke??

Sumber: bicarakami90

0 comments:

Post a Comment