Searching...
Friday, September 18, 2015
6:19 PM 0

Rupanya ini punca sebenar Mawar sukar untuk mengandung


Kedengaran baru-baru ini ada mulut-mulut nakal yang mendakwa isteri kepada Fizo Omar,Mawar masih tidak dapat zuriat kerana telah terkena buatan orang dan rancangan Melodi pada hari semalam berjaya mendapatkan Fizo untuk memberikan penjelasan.

“Saya tidak kata ya, saya tidak kata tidak. Lagipun ada saja orang yang diuji dengan masa yang lama berkahwin tetapi belum dikurniakan zuriat. Ini kuasa Allah”

“Masa menunaikan umrah baru-baru ini, saya ada doakan perkara tersebut dan dalam masa yang sama turut doakan kebahagiaan untuk kami dan keluarga juga” jawab Fizo apabila ditanya adakah Mawar terkena buatan sambil memberitahu bahawa semua perkara berlaku adalah dengan izin-Nya.

“Masa kita bujang, tanya bila nak kahwin, bila dah kahwin, tanya kita bila nak dapat anak. Ini persoalan yang normal dan saya sebagai orang yang normal, tidak perlu timbul rasa marah dengan benda-benda macam ini,” jelasnya lagi yang tidak mahu mengambil situasi itu dengan terlalu serius.

Selain itu, Fizo turut memberitahu dia sudah kurang berkongsi gambar mawar di akaun Instagram miliknya kerana kini, mereka memang sangat sibuk bekerja dan mengakui bahawa pengorbanan masa untuk bersama adalah satu pengorbanan yang terpaksa dilalui mereka ketika ini demi masa depan yang lebih baik.


0 comments:

Post a Comment