Searching...
Saturday, June 4, 2016
2:14 AM 0

Gadis Melayu Tiada Maruah, Jual Tubuh Di Facebook, Lihat Gambar Dan Video Seterusnya


Kejatuhan akhlak dikalangan remaja melayu semakin ketara. Jika sebelum ini facebook mendapat media sosial untuk santai-santai dan ada yang menggunakan facebook untuk mencari rezeki namun sekarang ia agak advance.

Mana tidaknya rata-rata remaja perempuan melayu yang beragama islam upload gambar dan video ghairah di wall masing-masing demi menarik perhatian kaum lelaki.

Mereka tanpa segan silu upload gambar tersebut biarpun mengetahui gambar mereka akan menjadi viral dan bualan hangat netizen dan orang ramai.

Ibu bapa yang sibuk mengejar dunia dengan bekerja siang dan malam menyebabkan mereka tidak dapat memantau aktiviti tidak bermaruah anak-anak mereka

Daripada pihak kerajaan pula isu sebegini tidak dihiraukan dan tidak peduli apa yang akan berlaku pada generasi akan datang yang penting perut sendiri dan kroni mesti diutamakan. Selagi mana undang-undang islam tidak dilaksankan maka remaja akan hancur maksiat semakin berluasa

penulis tidak dapat upload video dan gambar penuh remaja melayu ini jika mahu anda boleh ke akaun fbnya dan pastikan anda report untuk menyekat perkara-perkara ini.


0 comments:

Post a Comment