Searching...
Tuesday, August 18, 2015
4:39 AM 0

Inilah 15 Manusia paling malas di dunia dan amat memalukan (15 Foto)


Anda rasa anda paling malas di dunia ni? anda silap..sebenarnya anda lagi yang paling malas dari anda..malas tahap gaban ,jom saksikan 15 gambar orang paling malas tahap dewa didunia ini…lihat gambar dibawah...

yang ni salji pon tak nak bersihkan dulu sebelum keluar memandu


yang ini pula tidur berdiri kot, hehe


macam cerita mr bean je..malas tapi bijak


kesian tenggiling tu kena lenyek..malas betul pekerja tu nak alihkan haiwan kecil tu


yang ni pun sama,malas alihkan kayu tu..


anak memang patut guna roda sebab tak boleh berjalan lagi,tapi mak dia?…malas nak jalan..


sanggup bersesak-sesak,berbaris panjang daripada naik tangga..


dicetak di negara hongkong,dilipat di nagara china..memang jauh perginya


fitness tapi tak galakkan orang guna tangga untuk jalankan hidup sihat


ini memang malas tahap gaban ni..dan pengotor..


kalau badan besar macam tu memang akan jadi malas..potong rumput guna kerusi roda


betul ke ni ada bomba macam ni,sedap betul duduk sambil pandamkan kebakaran..


luncur air cara malas..terbaik


ini buat keja kat situ,tapi tak nak kemas..memang berlonggok lah jawabnya..


macam-macam cara pelik manusia zaman sekarang ni..


Anda jangan ikut perangai orang-orang kat atas ni,jangan jadi orang yang malas..orang lain tak suka.. jom share pada kawan-kawan ye, klik butang share dibawah..terima kasih..

0 comments:

Post a Comment