Searching...
Wednesday, November 11, 2015
10:17 PM 0

Bapak Mewah Giler! Saksikan 23 foto sekitar Majlis Malam Berinai Nadia Annuar anak perempuan Kak Ton yang bagai nak bersanding dah kami tengok


Wah. Macam pinang dibelah-belah. Sama cantik sama padan. Walaupun hubungannya dengan Sammy Simorangkir dikatakan berakhir di tengah jalan, Nadia Annuar tidak pernah putus asa mencari cinta sejati sehinggalah diketemukan dengan bakal suaminya kini yang merupakan seorang jutawan muda dalam perniagaan jualan langsung.

Jom tengok lagi foto malam berinai mereka. Tak salah kami, hari ini akan diadakan pula majlis pernikaha dua sejoli ni.

Mestilah Anak Kak Ton Cantik!






Wajah pilihan hati Anak Kak Ton!








Kawan-kawan pun datang juga!







Semoga kekal hingga ke Jannah!





Sumber: Ohbulan

0 comments:

Post a Comment