Searching...
Tuesday, July 7, 2015
2:30 AM 24

8 Tanda paling ketara perempuan sudah disetubuhi lelaki sebelum kahwin


Gadis yang masih suci adalah gadis yang menjaga maruahnya dan tidak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki.Sentuh bukanlah bermaksud berpegangan tangan dan sebagainya.Namun apa yang di maksudkan ialah sentuhan intim lelaki sehingga seseorang perempuan itu hilang daranya.So,disini terdapat beberapa tanda yang boleh andakenalpasti samada kekasih anda masih dara ataupun tidak.Untuk yang ingin dijadikan teman hidup,anda seharusnya peka terhadap perkara ini.Berikut merupakan petua dan cara untuk mengenalpasti samada kekasih anda masih suci ataupun tidak.

TANDA SEORANG PEREMPUAN YANG SUDAH DiSENTUH

1. DAHI

Bagi perempuan yang masih dara,kita boleh lihat melalui dahinya.Gadis yang masih suci dahinya licin dan tidak berkedut.Bagi perempuan yang tiada dara,kita boleh lihat perbezaanya.Dahinya berkedut dan mempunyai garis-garis halus.Dahinya tidak licin seperti perempuan yang masih suci.Dahinya kadangkala nampak berkedut walaupun tidak bercakap.Untuk lihat kelainan ini,anda boleh lihat pada orang yang sudah berkahwin dan orang yang tidak berkahwin.Perhatikan betul betul pada bahagian dahinya.

2. HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat.Perhatikan anal perempuan anda yang masih kecil.Lihat hidungnya,masih merah dan tidak pucat.ini merupakan salah satu tanda untuk perempian yang tiada dara.

3. PUNGGUNG

Punggung gadis berubah bentuknya disebabkan oleh dua perkara iaitu kerana proses horman dan disentuh lelaki.Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar terutamanya bagi yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cuba perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya.

4. LEHER

Untuk perempuan yang masih dara,sudah tentunya leher dan kulitnya masih anjal dan tegang melainkan gadis yang gemuk.Bagi perempuan yang kurus,kesan kedut ataupun kedutan kita bole lihat pada bahagian lehernya.Terdapat garis garis halus kecil di bahagian lehernya,garisnya putus-putus bukanlah panjang.Maksud lainnya gadis yang tiada dara mempunyai garisan halus melintang pada bahagian lehernya.

5. RAMBUT

Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang kemas, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak berghairah.Untuk membuktikan cuba sediakan satu buah kelapa muda yang sudah dilubang ditengahnya dan airnya tidak dibuang lalu masukkan potongan rambut tersebut. Jika rambut2 itu terapung dipermukaan air kelapa artinya gadis itu masih suci. Jika semua rambut itu tenggelam ertinya gadis itu sudah tidak suci. satu lagi caranya, kalau disaat ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut dan kembali ketempat asalnya.

6. GARIS TELAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak, bermaksud gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika selepas ditekan, ia akan tegang serta merta. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya dalam masa satu minit, ketika menggenggam terasa panas sedikit dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah terbang.

7 TUMIT KAKI

Bagi yang tiada dara,kita boleh lihat pada bahagian tumit kakinya.Tumit kakinya kelihatan bulan dihujungnya.Bagi yang dara,tumit kaki hujungnya kelihatan tajam.Perhatikan bagi pasangan yang sudah berkahwin.

Namun begitu,fakta ini tidaklah sahih 100 %.Ini cuma petua orang-orang dulu.Sekadar perkongsian.


24 comments:

  1. Pasang kamera kat Lantai untuk jenguk tumit

    ReplyDelete
  2. apabila seorang lelaki ingin memilih calon isteri..mesti mencari yang serba sempurna....bagaimana pula dengan para gadis...pernahkah mereka mempersoalkan tentang
    seorang lelaki yang bakal menjadi calon suami...MASIHKAH ADS TERUNA....memandangkan
    sekarang bukan senang nak cari lelaki yang masih teruna...kebykkannya yg ada jantan x guna.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang baik pasti dipertemukan dgn yg baik selama niatnya karena Alloh

      Delete
    2. Rama lelaki baik, tapi masalah dier lelaki baik tak cukup tampan, kaya untuk awak

      Delete
    3. Inilah Artikel taik kucing namanya

      Delete
    4. perempuan wajib patuh pada lelaki,bukan lelki ptuh pada perempuan. ingt tu.

      Delete
    5. Tiada kesempurnaan bagi manusia, karena yang sempurna hanya milik rokok, rokok sempurna mild wkwk

      Delete
    6. Tiada kesempurnaan bagi manusia, karena yang sempurna hanya milik rokok, rokok sempurna mild wkwk

      Delete
  3. Lebih bnyk mbaca n mengkaji..jgn disbb pkara kecil sperti di atas timbul fitnah...klu nmpk je sintom2 mcm tu pada gdis ohh dia sudah TDK dara..cetek btul ilmu..mudah membuat analysis tnpa mengkaji..nk menuduh sng..nk menanggung dosa fitnah tu yg susah...

    ReplyDelete
  4. YANG AKAN TEMU DGN YANG BAIK TU AJE

    ReplyDelete
  5. لا ينكح الزاني إلا الزانية او المشركة
    Seorang pezina tidak akan pernah bisa menikah kecuali dengan wanita pezina juga atau dengan wanita musyrik dan begitupun sebaliknya. Itu janji Allah dan Allah tidak pernah mengingkari janjinya, إن الله لا يخلف الميعاد

    ReplyDelete
  6. apa yang terjadi semuanya sudah menjadi ketentuan yang maha esa...tingkatkan amal.. kuatkan iman... insyallah...

    ReplyDelete
  7. Kalau prmpuan tu kena rogol then dara dia hilang,that mean prmpuan tu berzina?..ramai perempuan nk jaga maruah diorg, kecuali prmpuan tu gedik sngt..kalau prmpuan tu dah tdk dara tk bermakna prmpuan tu tk bole berkawin..

    ReplyDelete
  8. makasih yah atas informasinya, jangan lupa kunjungi blog aku juga.
    QUEENXXX92

    ReplyDelete
  9. Ada ada aja nih artikelnya. Salam www.venijudo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bahagia itu mudah -
    tak,perlu mewah.
    cukup seder hana.

    setia
    sukur
    apa,pun itu
    seperti apapun itu.

    hargai lah - jika utu milik,mu..

    ReplyDelete
  11. Inilah artikel taik kucing namanya

    ReplyDelete
  12. nak tahu mana lelaki atau perempuan masih suci ialah lihat diri kita dulu ,kalau kita jaga kesucian kita maka Allah akan ketemukan kita dengan seseorang yang suci. buktinya lelaki yang baik akan mendapat perempuan yang baik dan perempuan yang jahat akan di ketemukan dengan lelaki yang jahat ,ingat lelaki dan perempuan jangan pernah tuduh antara kaum Adam dan Hawa kerana ,manusia tidak sempurna kecuali Dia Allah SWT maha esa.

    ReplyDelete
  13. maaf,bukankah wanita ditinggikan derajatnya oleh Allah jika dirinya diperistri seorang laki2?
    maaf,bukankah wanita sbg istri akan menjadi ibu bagi anak2nya,ada tuntutan ahklaq solehah tentunya,sebaik baik wanita jaga kesuciannya sebelum nikah.
    JUJUR tentang kondisi pada calon suami itu PENTING,ingat yang meninggikan derajat dirinya itu Allah,jika BOHONG pada calon suami,bukankah yang DIBOHONGI itu Allah? Allah tdk dirugikan atas dosa2 yg pernah dibuat hambaNya,Allah juga tdk diuntungkan atas perbuatan baik hambaNya,tetapi ada catatanNya,itu PASTI.
    Jika JUJUR,dan calon suami krn benar cinta mau terima kondisi,maka ikrarkan juga pada calon suami,bahwa kondisi ini jangan menjadi sarana utk diungkit dimasa berumah tangga,lantas buktikan bahwa meski ada CELA DIRI yang diterima calon suami bahwa dirinya akan menjaga amanah kesetiaan,kepatuhan,komitmen rumah tangga,menjauhi bergaul dengan komunitas pemberi sesat yang menuntun ke arah zina setelah menikah.
    Jangan salah,jika suami adalah raja dalam rumah tangga,istri itu bukan ratu,TETAPI RAKYAT,jika suami tdk dirumah,maka istri menjadi
    ratu,banyak yg belum paham tentang situasi ini.

    ReplyDelete
  14. apa ka ye betul ya awak cakap ni

    ReplyDelete
  15. Sedikit berbagi pengalaman siapa tau bermanfaat
    Sudah berkali-kali saya mencari tempat yang menyediakan pesugihan, mungkin lebihdari 15 kali saya mencari paranormal mulai dari daerah jawa Garut, Sukabumi, cirebon, semarang, hingga pernah sampai ke bali, namun tidak satupun berhasil, suatu hari saya sedang iseng buka-buka internet dan menemukan website PAK NANANG http://amalanpesugihan.blogspot.co.id/ sebenarnya saya ragu-ragu jangan sampai sama dengan yang lainnya tidak ada hasil juga, saya coba konsultasikan dan bertanya meminta petunjuk pesugihan apa yang bagus dan cepat untuk saya, nasehatnya pada saya hanya di suruh YAKIN dan melaksanakan apa yang di sampaikan pak.NANANG, Semua petunjuk saya ikuti dan hanya Berselang beberapa Hari Alhamdulilah akhirnya Apa yang saya tunggu-tunggu tidak mengecewakan, yang di janjikan cair, kini saya sudah melunasi hutang-hutang saya dan saat ini saya sudah memiliki usaha sendiri di jakarta, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya sering menyarankan untuk menghubungi PAK NANANG Toh tidak langsung datang ke BANTEN juga bisa, saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sama baik, jika ingin seperti saya coba hubungi PAK NANANG agar di berikan arahan.

    ReplyDelete