Searching...
Tuesday, November 10, 2015
9:43 PM 0

Biodata penuh dan 8 foto bentuk wajah terbaru Bienda yang mengarahkan AC Mizal dan M.Nasir minta maaf secara terbuka kepada ibunya, Sheeda


Kecewa dengan sikap juri program realiti Gegar Vaganza 2 yang disifatkan kurang ajar, penyanyiBienda yang juga anak kepada Sheeda menuntut pihak juri program tersebut iaitu M. Nasir dan juga AC Mizal memohon maaf secara terbuka kepada ibunya.

“Saya sangat terkejut dan kecewa mendengar komen yang diberikan, kalau ikutkan hati saya ingin sahaja menjerit kepada juri itu, tetapi fikirkan semula ia perkara yang tidak rasional. Tapi ia sangat keterlaluan dan mengaibkan ibu saya.

“Kenapa perlu persoalkan tentang umur dan rupa paras sedangkan ia adalah pertandingan nyanyian. Saya boleh katakan komen itu sebagai kurang ajar kerana mereka tiada rasa hormat kepada ibu saya yang bersusah payah memasuki pertandingan itu”

“Ia bukan sesuatu yang senang untuk dia bawa lagu-lagu yang bukan genre dangdut. Saya yakin lepas ini ramai artis yang takut untuk sertai pertandingan kerana komen yang diberikan bersifat menghentam peserta,” ujarnya kepada mStar Online.


Sementara itu, Sheeda sendiri menyatakan rasa hatinya melalui Instagram dan mempersoalkan tindakan juri yang menjadikan faktor umurnya sebagai jenaka dan bukan menilainya dari sudut vokal.

Perkara itu ditambah lagi dengan komen-komen yang mengkritik Sheeda di laman sosial selain menjadikan dirinya sebagai bahan jenaka. Buat Bienda dan Sheeda, bersabarlah dengan apa yang berlaku kerana di sebalik suaut kejadian, pasti ada hikmahnya.

Sumber: Rotikaya


Biodata Penuh Bienda anak perempuan Sheeda :-

NAMA SEBENAR: Nor Razlinda Razli

TARIKH LAHIR: 22 November 1985

TEMPAT LAHIR: Kota Bharu, Kelantan

PENDIDIKAN: SPM

STATUS: Bujang

PROFESION: Penyanyi, pelakon, model

ALBUM: Bersama Solehah - 25 Nabi (1997), Nikmat Allah (1998), Solehah Alaf Baru

(2000), Nikmat Allah 2 (2001), The Best Of Solehah (2002) Solo - Bienda 'Unik' (2003) dan Kenaliku

FILEM: Kayangan, Budak Kelantan dan 4 Madu

DRAMA: Drama bersiri Uda dan Dara, telefilem Di bawah Teduh Lazuardi

PRODUK: Produk kosmetik, Dunia Herbs

Sumber: Zoomartis






0 comments:

Post a Comment