Searching...
Thursday, May 14, 2015
7:22 AM 0

Lindsay Lohan masuk Islam, sedang pelajari & dalami Al-Quran?


Selebriti bermasalah dan kontroversi Lindsay Lohan baru-baru ini telah dilihat mengilik senaskhah Al-Quran selepas dilaporkan pulang dari menjalani hukuman di pusat khidmat komuniti di Brooklyn, New York.

Bintang sensasi yang diketahui dibesarkan oleh keluarga yang berpegang kuat kepada ajaran Katolik itu membawa bersamanya kitab suci orang Islam tersebut selepas habis menjalankan kerja khidmat komuniti itu di sebuah rumah kanak-kanak.

Dia turut dilaporkan ini sedang melalui proses ‘emotional detox’ atau pembersihan jiwa dimana dia cuba untuk berhenti daripada minum minuman beralkohol dan juga berpacaran. Ini bukan kali pertama dia dilaporkan tampil menunjukkan minat terhadap agama lain selain dari yang dianutinya.


Lindsay berada di Brooklyn untuk memulakan hukuman yang dijatuhkan keatasnya di Duffield Children's Center dimana yang juga menjadi lokasinya menjalani rakaman siri dokumentari bersama Oprah. Dia dilaporkan keluar dari pintu belakang pusat tersebut untuk mengelak daripada di serbu paparazzi.

Hukuman selama 125 jam yang dijatuhkan kepadanya berikutan kes kemalangan yang melibatkan dirinya di Los Angeles pada tahun 2012. Ia harus dijalankan Lindsay sebelum berakhirnya bulan ini. Untuk kes ini dia telah mengaku bersalah kerana memandu secara cuai - Murai Batu.

0 comments:

Post a Comment