Searching...
Tuesday, November 10, 2015
10:48 PM 2

Berdarah Hidung! Pedas Giler...Akhirnya M.Nasir respon tuntutan Bienda agar minta maaf kepada ibunya, Sheeda


Sebagai seorang juri, menjadi salah satu tanggungjawab kepada saya untuk memberi komen yang jujur agar dapat lagi memperbaiki segala kekurangan.

Kita manusia memang tidak pernah sempurna, namun kalau kesalahan yang jelas di mata awam, apakah kami sebagai juri terpaksa menafikan dan memberikan pujian. Bukankah ini akan dikatakan hipokrit.


Kami pula dibayar untuk komen dan kritik tentang persembahan, bukannya condemn tentang keperibadian seseorang. Jika kamu tidak mahu dikritik, maka tempat kamu bukan di dalam pertandingan. Hormat sebagai penyanyi veteran itu tetap ada, tapi saya tidak mahu menyembunyikan apa yang jelas.

Tidak perlulah mengatakan pada sebelah pihak sepertinya saya dan AC adalah pihak yang jahat dan bersalah. Kami bukannya tidak mengenali ibu anda. Sekarang siapa yang juri, awak atau saya. Kata M.Nasir kepada utusan Online.

Jika ada kesalahan dalam tutur bahasa kami, harap janganlah tersinggung dan menjadi seperti tipikal Melayu, macam mana melayu nak maju kalau kena kritik sikit sudah melalak satu Malaysia.

Segala apa yang bernas itu harap dijadikan teladan, seandai buruk kata kami, harap jangan terasa dan kami mohon maaf itu adalah tugas kami.

Sumber: Tentangartis


2 comments:

  1. Jawapan yg terbaik..lau tak sanggup kena hentam jgn masuk bertanding..dah nama bertanding..bukan majlis amal..

    ReplyDelete
  2. Jawapan yg terbaik..lau tak sanggup kena hentam jgn masuk bertanding..dah nama bertanding..bukan majlis amal..

    ReplyDelete